#FACEAwards

YARIŞMA KURALLARI

FACE AWARDS TÜRKİYE MAKYAJ YARIŞMASI Resmi Kuralları

1. Uygunluk

FACE AWARDS TÜRKİYE Makyaj Yarışması (“Yarışma”) yalnızca yasal olarak Türkiye'de ikamet edenlere açıktır. 18 yaşından küçük olanlar düzenlenen piyango ve çekilişlere katılamazlar, katılmış olsalar dahi ikramiye kazanmaları halinde bu ikramiyeler verilmez. L’Oréal Türkiye Kozmetik San. ve Tic. A.Ş. (“L’Oréal Türkiye”), ilgili ana şirketleri, bağlı kuruluşları, yan kuruluşları ve reklam ve promosyon ajanslarının çalışanları ve bu çalışanların birinci dereceden akrabaları (ikamet ettikleri yere bakılmaksızın, ebeveynler, çocuklar, eşler veya kardeşler ve bu kişilerin eşleri) ve NYX Professional Makeup (“Sponsor”) ile bağlantısı olup olmadığına bakılmaksızın, çalışanlarla aynı hanede yaşayan kişiler yarışmaya katılamaz veya ödül kazanamaz. Katılımcılar yarışmaya katılarak, Yarışma ile ilgili konularda bağlayıcı ve nihai nitelikte olan bu Resmi Kuralların ve jüri ve/veya Sponsor kararlarının bağlayıcılığını kabul etmiş olur. Yarışma tüm geçerli ulusal ve yerel yasalara tabidir.

Olası kazananların bu Resmi Kurallara göre uygunluğu ve kimliği doğrulanır. Bu doğrulama kapsamında özgeçmiş kontrolü ve bu özgeçmiş kontrolünü tamamlamak için Sponsorun zorunlu tuttuğu dokümantasyonun tamamlanması talep edilebilir. Tüm bunların sonuçları, Sponsorun yalnızca kendi takdiriyle belirlediği şekilde tamamen tatmin edici olmalıdır. Aşağıda açıklandığı gibi, Finalistler için ek uygunluk gereksinimleri geçerlidir.

2. Sponsor

L’Oreal Türkiye NYX Professional Makeup makyaj markası
Adres: Saray Mah. Dr. Adnan Büyükdeniz Cad. No: 4 Akkom 2. Blok Kat: 14-15-16 34768 Ümraniye / İstanbul

3. Resmi Kuralların Kabulü

Katılımcı bu Yarışma’ya katılarak, Yarışma ile ilgili tüm konularda nihai ve bağlayıcı nitelikte olan bu Resmi Kuralları ve Sponsorun kararlarını olduğu gibi ve koşulsuzca kabul etmiş olur. Ödülün kazanılması, Sponsorun özgeçmiş kontrolü sonuçlarını onaylaması da dahil olmak üzere, burada belirtilen tüm gereksinimlerin yerine getirilmesine bağlıdır.

4. Zamanlama

Yarışma 10 Mart 2017’ de başlayıp 30 Haziran 2017'da sona erer ("Yarışma Dönemi") ve aşağıdaki grafikte belirtildiği gibi on bir (11) aşamadan oluşur.

5. Giriş Grafiği

Aşama Başlangıç Tarihi (12:00 TR Saati) Bitiş Tarihi (23:59 TR Saati)
Giriş Videosunun Gönderimi 10 Mart 2017 2 Nisan 2017
Video için Oylama Aşaması 3 Nisan 2017 6 Nisan 2017
TOP 20 Duyuru 07 Nisan 2017
Video Görevi 1 10 Nisan 2017 30 Nisan 2017
Video 1 için Oylama Aşaması 1 Mayıs 2017 8 Mayıs 2017
TOP 10 + Video görevi Duyuru 8 Mayıs 2017
Video Görevi 2 8 Mayıs 2017 28 Mayıs 2017
Video 2 için Oylama Aşaması 29 Mayıs 2017 4 Haziran 2017
TOP 5 ve Video Görevi 3 Duyuru 05 Haziran 2017
Video Görevi 3 05 Haziran 2017 26 Haziran 2017
Kazananın açıklanması 30 Haziran 2017

NYarışma’nın resmi takibini yapan cihaz YouTube LLC'nin bilgisayarıdır.

6. Yarışmaya Giriş

Yukarıda belirtilen Giriş Videosunun Gönderimi süresi içinde, http://faceawards.nyxcosmetics.com.tr adresini ziyaret edin ve bağlantı ve talimatları izleyerek adınızı, telefon numaranızı, geçerli e-posta adresinizi ve geçerli bir ev adresini içeren kayıt formunu doldurup gönderin. Daha sonra örnek videoyu izleyin ve Güzellik Video Bloggerı olarak yeteneğinizi en iyi şekilde sergileyen hazır bir videonuzu yüklemek veya kendi videonuzu oluşturmak için talimatları uygulayın. Önceden var olan bir video veya özel olarak bu Yarışma için oluşturulmuş bir video kullanılabilir. Videonuz on beş (15) dakikayı aşamaz. Kendi yüzünüze makyaj yapabilir veya model kullanabilirsiniz. Model kullanırsanız modeliniz en az on sekiz (18) yaşında olmalıdır. İstediğiniz kozmetik ürünlerini kullanabilirsiniz; ancak Sponsora ait olmayan ürünlerin marka adları ve logoları videonuzda görünmemelidir. Sponsorun ürünlerini kullanmanız veya referans vermeniz size, Bölüm 7'de açıklanan Kazananın Belirlenmesi sürecinde herhangi bir avantaj sağlamayacaktır.

Bu Yarışma’ya katılıp bu Resmi Kuralları kabul ederek her bir katılımcı, giriş formunda belirtilen kişinin kendisi olduğunu beyan ve garanti eder.

Katılımcı, Yarışma’ya Giriş Videosunu göndererek L’Oréal Türkiye’nin NYX Professional Makeup markası ve bağlı kuruluşlarının markasını taşıyan web sitelerinde veya sosyal platformlarda bu videonun yayınlanmasına izin vermiş olur. Katılımcı, Yarışma’ya Giriş Videolarının üçüncü taraflarca yetkisiz kullanımından Muaf Tarafların (aşağıda tanımlandığı gibi) sorumlu olmadığını kabul eder. Muaf Taraflar, tüm Yarışmaya Giriş Videolarının yayınlanmasını garanti etmez. Katılımcılar, her durumda Sponsorun yazılı izni olmaksızın Yarışmaya Giriş Videosunun herhangi bir çevrimiçi sosyal ağda yayınlanması dahil, ancak bununla sınırlı kalmamak koşuluyla herhangi bir amaçla Giriş Videosunu kullanmayacaklarını kabul ederler.

Yarışmaya katılmak için gizli olmayan bir YouTube hesabınız olmalıdır. Henüz bir YouTube hesabınız yoksa www.youtube.com adresine gidin ve web sitesindeki talimatlara göre bir hesap oluşturun. Hesap oluşturmak ücretsizdir ve ilgili platformun gizlilik ilkesini ve hizmet koşullarını kabul etmeniz istenebilir. Bu Yarışma hiçbir şekilde YouTube'un sponsorluğunda, YouTube tarafından onaylanmış, yönetilmiş veya YouTube ile ilişkili değildir. Cep telefonunuzu kullanarak yarışmaya katılmayı seçerseniz standart veri ücretleri geçerli olabilir. Fiyatlandırma planı ayrıntıları için kablosuz sağlayıcınızla görüşün.

Videonuzu (burada Giriş Videosu olarak ifade edilmektedir) yükleyerek videonuzun aşağıda tanımlanan Video Yönergelerine ve Yarışma Kısıtlamalarına uygun olduğunu ve Sponsorun Giriş Videonuzun Video Yönergelerine ve Yarışma Kısıtlamalarına uygun olmadığını düşünmesi durumunda kendi takdirine bağlı olarak Giriş Videonuzu kaldırabileceğini ve sizi diskalifiye edebileceğini de kabul edersiniz.

Video Yönergeleri (ilk Giriş Videosu ve sonraki görevler için):

İçerik Kısıtlamaları (ilk Giriş Videosu ve sonraki görevler için):

  • Katılımcı, herhangi bir ürün veya ürünün performansı hakkında olumlu ya da olumsuz iddialarda veya çıkarımlarda bulunamaz;
  • Katılımcı, Sponsora ait olmayan hiçbir marka hakkında bildirimde bulunamaz (yalnızca kullanımıyla ilgili gönderme de yapamaz);
  • Sponsora ait olmayan ürün logoları ve marka adları görüntülenemez;
  • Katılımcı, kullandığı modelin Giriş Videosunda portresinin ve/veya adının kullanılması ve burada belirtilen hakları size vermesi için iznini almalıdır. Talep edilmesi durumunda katılımcı, Sponsorun kabul edebileceği bir formda bu izinleri sağlayabilmelidir;
  • Giriş Videosu; gizlilik, tanıtım veya fikri mülkiyet hakları dahil, ancak bunlarla sınırlı kalmamak koşuluyla, başkasının haklarını ihlal eden ya da telif hakkı ihlali teşkil eden materyaller içermemelidir;
  • Giriş Videosu, Sponsoru veya başka bir kişi ya da tarafları küçük düşürücü nitelikte olmamalıdır;
  • Giriş Videosu, katılımcının bu Yarışmadaki Giriş Videosunda sınırlı lisansla yer verdiği, Sponsora ait olmayan marka adlarını veya ticari markaları içermemelidir;
  • Giriş Videosu, katılımcı tarafından oluşturulmayan bir içerik barındırmamalıdır;
  • Giriş Videosu, uygunsuz, yakışıksız, müstehcen, nefret içeren, zararlı, küçük düşürücü, karalayıcı veya iftira niteliğinde materyaller içermemelidir;
  • Giriş Videosu, herhangi bir gruba veya bireye karşı bağnazlığı, ırkçılığı, nefreti ya da kötülüğü teşvik eden veya ırk, cinsiyet, din, uyruk, engellilik durumu, cinsel yönelim ya da yaşa dayalı ayrımcılığı teşvik eden materyaller içermemelidir;
  • Giriş Videosu, Videonun oluşturulduğu ülkenin yasa veya yönetmeliklerini ihlal edn ya da bu yasa veya yönetmeliklere karşı çıkan, yasa dışı materyaller içermemelidir.
  • Youtube’a yüklenecek Giriş Videosunda “Free Rights” müzikleri kullanılmalıdır.

Giriş Videoları, katılımcının orijinal çalışması olmalı, önceden yayınlanmamış olmalı (Giriş Videosu olarak Gönderimi dışında), önceden ödül kazanmamış olmalı ve herhangi bir kişi veya kuruluşun telif haklarını, ticari markalarını, gizlilik, tanıtım veya diğer fikri mülkiyet haklarını ihlal etmiyor olmalıdır. Giriş Videosu, katılımcıya ait olmayan ve/veya üçüncü tarafların haklarına tabi olan materyal ya da öğeler içeriyorsa, Giriş Videosu gönderiminden önce Giriş Videosunda görünen veya kimliği belli olan tüm kişilerin isim ve portre izinleri dahil, ancak bunlarla sınırlı kalmamak koşuluyla Giriş Videosunun bu Resmi Kurallarda belirtildiği şekilde Sponsor tarafından kullanılmasına ve sergilenmesine izin vermek için gerekli tüm onay ve izinleri almak katılımcının sorumluluğudur. Sponsor, istediği zaman katılımcıdan bu izinlerin kanıtını kabul ettiği bir formda talep etme hakkını saklı tutar. Talep edilmesi durumunda bu kanıtın sağlanamaması Giriş Videosunu geçersiz kılabilir. Katılımcı bir Giriş Videosu göndererek, kendisinin ve Giriş Videosunda görünen veya kimliği belli olan kişilerin Giriş Videosuna ve Giriş Videosunun Yarışmada ve burada belirtildiği şekilde kullanılmasına izin verdiğini garanti ve beyan etmiş olur.

Katılımcı bir Giriş Videosu göndererek, Sponsorun bu Yarışma ve/veya Sponsor tarafından hazırlanan ve/veya promosyonu yapılan diğer yarışmalar ile bağlantılı birçok Giriş Videosu edinebileceğini ve bu Giriş Videolarının, bu Yarışma ve/veya Sponsorun sponsorluğundaki diğer yarışmalarla bağlantılı olarak gönderilen ya da başka nedenle gönderilen diğer Giriş Videoları ve Sponsor tarafından geliştirilen diğer materyaller ile tema, fikir, format vb. açısından benzer ya da aynı olabileceğini kabul edip onaylar. Katılımcı, herhangi bir Giriş Videosunun ve/veya katılımcı tarafından kabul edilen, incelenen ve/veya kullanılan diğer çalışmaların kendi Giriş Videosuna benzer olması ile ilgili ya da Sponsor tarafından kullanılan bu tür bir Giriş Videosu veya diğer çalışmalarla bağlantılı olarak katılımcıya ödenmesi gereken tazminat ile ilgili karşılaşmış olabileceği, karşılaştığı ve/veya gelecekte karşılaşabileceği tüm hak iddialarından feragat eder.

Sınır: Her katılımcı, her aşama (Gönderim, Video Görevleri) için bir (1) Giriş Videosu yükleyebilir. Belirtilen sınırı aşacak şekilde herhangi bir kişiden, e-posta adresinden veya YouTube hesabından alınan Giriş Videoları geçersiz olacaktır. Komut dosyasıyla, makroyla veya başka otomatik araçlarla oluşturulan Giriş Videoları geçersizdir.

Giriş Videolarının Sahipliği: Katılımcı’nın bu Yarışma’ya katılması, katılımcının Sponsora ve bağlı kuruluşlarına, söz konusu Giriş Videosunu tüm dünya genelinde kısmen veya tamamen kullanma, değiştirme, yayınlama, türev çalışmalarını oluşturma, görüntüleme ve promosyon ya da pazarlama amaçları da dahil olmak üzere herhangi bir amaçla herhangi bir biçimde diğer çalışmalarda, medyada veya bugün bilinen ya da daha sonra geliştirilecek teknolojilerde bu Giriş Videosuna yer verme izni teşkil eder. Talep edilmesi durumunda katılımcı, Sponsorun veya Sponsorun atadığı kişilerin, Giriş Videosunun kullanılması için katılımcının verdiği münhasır olmayan haktan yararlanması için gerekli olabilecek tüm dokümantasyonu imzalayacaktır. Muaf Taraflar (aşağıdaki Bölüm 9'da tanımlandığı gibi), kayıp, gecikmiş, çalınmış, zarar görmüş, eksik, geçersiz, anlaşılmaz, karmaşık veya yanlış yönlendirilmiş Giriş Videolarından sorumlu tutulamaz. Bu niteliklere sahip tüm videolar geçersizdir.

Herhangi bir Giriş Videosu ile ilgili ihtilaf olması durumunda, kayıt için kullanılan e-posta adresinin yetkili hesap sahibi, katılımcı olarak kabul edilecektir ve katılımcının bu Resmi Kurallara uyması gerekir. "Yetkili hesap sahibi"; bir İnternet erişim sağlayıcı, çevrimiçi hizmet sağlayıcı veya gönderilen adresle ilişkili etki alanı için e-posta adresleri atamaktan sorumlu olan başka bir kuruluş tarafından e-posta atanmış olan gerçek kişidir. Her katılımcının yetkili bir hesap sahibi olduğuna dair kanıt göstermesi gerekebilir.

7. Kazananın Belirlenmesi

Kazananlar aşağıdaki süreçle belirlenecektir: İlk olarak Sponsor, aşağıda listelenen objektif değerlendirme ölçütlerine dayanarak en iyi yirmi (20) Giriş Videosunu seçecektir. Seçilen TOP 20 kişi bir sonraki video görevi aşamasına dahil olur.
Ardından yarışmacılar, değerlendirme ölçütlerine dayanarak çeyrek finalist, yarı finalist ve finalist olma şansını yakalamak için aşağıda açıklandığı gibi üç (3) video görevlerine katılması gerekecektir. Tüm süreç aşağıda açıklanmaktadır.

  1. İlk Değerlendirme Aşaması: İlk Değerlendirme Aşamasında, Sponsorun kendi takdirine bağlı olarak belirlediği nitelikli jürilerden oluşan bir panel, aşağıdaki Değerlendirme Ölçütlerine dayanarak tüm uygun Giriş Videolarını puanlandıracaktır:
    • %25 Görünümde yaratıcılık;
    • %25 Öğretici videonun Sunumu/Eğitim Açısından değeri;
    • %25 Makyaj uygulamasında beceri ve sanatkarlık;
    • %25 Video üretiminin kalitesi;

    En yüksek puana sahip yirmi (20) katılımcı bir sonraki video görevi aşamasına geçmeye hak kazanır.

    Puan eşitliği olması durumunda, nitelikli jürilerin tamamen kendi takdiriyle belirlediği şekilde Giriş Videosu "görünümde yaratıcılık" alanında en yüksek puanı alan katılımcı, kazanan olacaktır. "Görünümde yaratıcılık" alanında eşit yüksek puan olması durumunda, eşit puanlar yeniden değerlendirilecek ve bu değerlendirme sonucunda en yüksek puanı alan katılımcılar bir sonraki aşamaya geçmeye hak kazanacaklardır. Sponsor, kendi takdirine bağlı olarak yeterli sayıda uygun ve nitelikli Giriş Videosu olmaması durumunda yirmiden (20 ) daha az çeyrek finalist seçme hakkını saklı tutar. Seçilen yirmi (20) katılımcıya, giriş formunda sağlanan bilgiler kullanılarak e-posta veya telefonla bildirim gönderilecektir.

    Ardından seçilen 20 çeyrek finaliste birinci (1.) video görevi verilecektir.

  2. İkinci Değerlendirme Aşaması: İkinci Değerlendirme Aşamasında, Sponsorun kendi takdirine bağlı olarak belirlediği nitelikli jürilerden oluşan bir panel, aşağıdaki Değerlendirme Ölçütlerine dayanarak birinci (1.) Videolarını puanlandıracaktır:
    • %25 Görünümde yaratıcılık;
    • %25 Öğretici videonun Sunumu/Eğitim Açısından değeri;
    • %25 Makyaj uygulamasında beceri ve sanatkarlık;
    • %25 Video üretiminin kalitesi;

    En yüksek puana sahip on (10) katılımcı bir sonraki video görevi aşamasına geçmeye hak kazanır.

    Puan eşitliği olması durumunda, nitelikli jürilerin tamamen kendi takdiriyle belirlediği şekilde birinci (1.) Görev Videosu "görünümde yaratıcılık" alanında en yüksek puanı alan katılımcılar, bir sonraki aşamaya geçmeye hak kazanırlar. "Görünümde yaratıcılık" alanında eşit yüksek puan olması durumunda, eşit puanlar yeniden değerlendirilecek ve bu değerlendirme sonucunda en yüksek puanı alan katılımcılar bir sonraki aşamaya geçerler. Sponsor, kendi takdirine bağlı olarak yeterli sayıda uygun ve nitelikli Giriş Videosu olmaması durumunda ondan (10 ) daha az yarı finalist seçme hakkını saklı tutar. Seçilen yirmi (10) katılımcıya, giriş formunda sağlanan bilgiler kullanılarak e-posta veya telefonla bildirim gönderilecektir.

    Ardından seçilen on (10) yarı finaliste ikinci (2.) video görevi verilecektir.

  3. Üçüncü Değerlendirme Aşaması: Üçüncü Değerlendirme Aşamasında, Sponsorun kendi takdirine bağlı olarak belirlediği nitelikli jürilerden oluşan bir panel, aşağıdaki Değerlendirme Ölçütlerine dayanarak ikinci (2.) Videolarını puanlandıracaktır:
    • %25 Görünümde yaratıcılık;
    • %25 Öğretici videonun Sunumu/Eğitim Açısından değeri;
    • %25 Makyaj uygulamasında beceri ve sanatkârlık;
    • %25 Video üretiminin kalitesi;

    En yüksek puana sahip beş (5) katılımcı bir sonraki video görevi aşamasına geçmeye hak kazanır.

    Puan eşitliği olması durumunda, nitelikli jürilerin tamamen kendi takdiriyle belirlediği şekilde ikinci (2.) Görev Videosu "görünümde yaratıcılık" alanında en yüksek puanı alan katılımcılar, bir sonraki aşamaya geçmeye hak kazanırlar. "Görünümde yaratıcılık" alanında eşit yüksek puan olması durumunda, eşit puanlar yeniden değerlendirilecek ve bu değerlendirme sonucunda en yüksek puanı alan katılımcılar bir sonraki aşamaya geçeceklerdir. Sponsor, kendi takdirine bağlı olarak yeterli sayıda uygun ve nitelikli Giriş Videosu olmaması durumunda beşten (5) daha az finalist seçme hakkını saklı tutar. Seçilen beş (5)finaliste, giriş formunda sağlanan bilgiler kullanılarak e-posta veya telefonla bildirim gönderilecektir.

  4. Dördüncü Final Değerlendirme Aşaması: Dördüncü Değerlendirme Aşamasında, Sponsorun kendi takdirine bağlı olarak belirlediği nitelikli jürilerden oluşan bir panel, aşağıdaki Değerlendirme Ölçütlerine dayanarak üçüncü (3.) Videolarını puanlandıracaktır:
    • %25 Görünümde yaratıcılık;
    • %25 Öğretici videonun Sunumu/Eğitim Açısından değeri;
    • %25 Makyaj uygulamasında beceri ve sanatkârlık;
    • %25 Video üretiminin kalitesi;

    En yüksek puana sahip bir (1) katılımcı yarışmayı ve büyük ödülü kazanmaya hak kazanır.

    Puan eşitliği olması durumunda, nitelikli jürilerin tamamen kendi takdiriyle belirlediği şekilde üçüncü (3.) Görev Videosu "görünümde yaratıcılık" alanında en yüksek puanı alan katılımcı, kazanan olacaktır. "Görünümde yaratıcılık" alanında eşit yüksek puan olması durumunda, eşit puanlar yeniden değerlendirilecek ve bu değerlendirme sonucunda en yüksek puanı alan katılımcı kazanan olacaktır.

8. Ödüller: BİR (1) BÜYÜK ÖDÜL

Büyük Ödül olarak kazananın Los Angeles, Amerika’da yapılacak “Face Awards” final yarışmasına izleyici olarak katılımı için seyahat ve konaklama giderleri ödenecek ve bu yönde gerekli organizasyonlar yapılacaktır.

Tüm Ödüller için: Ödüller, açık veya zımni herhangi bir garanti olmaksızın Sponsor tarafından “olduğu gibi” verilir. Seyahat ve konaklama ödülünün gerçek değeri, kalkış noktasına göre değişiklik gösterebilir. Belirtilen değer ile gerçek değer arasındaki fark ödüle dahil edilmeyecektir. Seyahat, Sponsorun belirttiği tarihlerde gerçekleştirilmelidir; aksi takdirde ödül hakkı kaybedilecek ve Sponsorun söz konusu kazanana karşı başka bir yükümlülüğü olmayacaktır. Sponsor, tarihleri değiştirme hakkını saklı tutar. Seyahat, Sponsorun seçtiği ulaşım firmasıyla Sponsorun ajansı aracılığıyla gerçekleştirilmelidir. Kazananlar ödülü değiştiremez, başkasına devredemez, başkasına atayamaz veya nakde dönüştüremez; ancak Sponsor kendi takdirine bağlı olarak ödülü (veya bir kısmını), eşdeğer veya daha yüksek değerli bir ödülle değiştirme hakkını saklı tutar. Kazananlar, varsa tüm geçerli ulusal, bölgesel ve yerel vergilerden ve ödülün kabulü ve kullanımıyla ilişkili olarak burada sözü geçmeyen diğer maliyet ve giderlerden sorumludur. Tüm ödül ayrıntıları, Sponsorun kendi takdirine bağlıdır.

9. Muaf Tutma

Kazananlar ödülü kabul ederek, Sponsoru, YouTube LLC'yi, ve bunların ilgili yan kuruluşlarını, bağlı kuruluşlarını, tedarikçilerini, dağıtımcılarını, reklam/promosyon ajanslarını, ödül tedarikçilerini, ilgili ana şirketlerinin her birini ve bu şirketin görevlilerini, direktörlerini, çalışanlarını ve ajanslarını (toplu olarak “Muaf Taraflar”), Yarışma’ya katılımdan veya ödülün alınmasından, kullanılmasından ya da yanlış kullanılmasından kaynaklanan yaralanma, ölüm veya mal hasarı ya da kaybı dahil, ancak bunlarla sınırlı olmamak koşuluyla tüm hak iddialarına veya davalara karşı muaf tutmayı ve tazmin etmeyi kabul etmiş olur.

10. Çeşitli Hükümler

Muaf Taraflar; Yarışmanın yönetimi, Giriş Videolarının işleme konması veya değerlendirilmesi, ödülün duyurusu, yanlış fotoğraf yüklenmesi veya Yarışma’yla ilgili herhangi bir nedenle oluşabilecek hatalar veya zorluklar dahil, ancak bunlarla sınırlı kalmamak koşuluyla Yarışma ile bağlantılı veya ilişkili olarak oluşabilecek kayıp, gecikmiş, eksik, zarar görmüş, yanlış, çalınmış, yanlış yönlendirilmiş, teslim edilmemiş veya karmaşık Giriş Videolarından ya da kayıp, kesintiye uğramış veya kullanılamayan ağ, sunucu, İnternet Hizmeti Sağlayıcı (ISP), web sitesi ya da diğer bağlantılar, kullanılabilirlik veya erişilebilirlik ya da yanlış iletişim veya sorunlu bilgisayar, uydu, telefon ya da kablolu iletimler, hatlar veya teknik arıza ya da karmaşık, gecikmiş veya yanlış yönlendirilmiş iletimler ya da bilgisayar donanımı veya yazılımı arızaları, hataları ya da zorlukları veya insani, mekanik, elektronik, bilgisayarla ilgili, ağla ilgili, tipografik ya da baskıyla ilgili diğer hatalar veya zorluklardan sorumlu tutulamaz. Muaf Taraflar; site kullanıcılarından, kurcalamadan, bilgisayar korsanlığından veya Yarışma’da kullanılan ya da Yarışma ile ilişkili herhangi bir ekipman veya programlamadan kaynaklanan hiçbir yanlış bilgiden de sorumlu tutulamaz. Muaf Taraflar, bu Yarışma’ya katılım veya web sitesinden materyallerin indirilmesi ya da web sitesinin kullanımı ile ilgili olarak veya bunların sonucunda herhangi birinin bilgisayarında oluşan hasar ya da yaralanmadan sorumlu değildir. Yalnızca Sponsorun takdirine bağlı olarak Yarışma veya web sitesinin herhangi bir unsurunu kurcaladığı ya da suistimal ettiği, aksamaya neden olacak veya sportmence olmayacak şekilde hareket ettiği ya da bu Resmi Kuralları ihlal ettiği belirlenen kişiler diskalifiye olacak ve tüm ilgili Giriş Kayıtları geçersiz olacaktır. Yarışma’nın, Sponsorun kendi takdirine bağlı olarak virüs, solucan, hatalar, yetkisiz insan müdahalesi vb. tespit edilen herhangi bir kısmının, yönetimi, güvenliği veya adil yarışı ya da Giriş Videolarının Girişini aksatması veya bozması durumunda Sponsor, kendi takdiriyle Yarışma’yı askıya alma, değiştirme ya da sonlandırma hakkını ve Yarışma’yı sonlandırması durumunda, eyleme geçmeden önce yukarıda açıklanan değerlendirme prosedürünü kullanarak alınan tüm uygun, kuşku taşımayan Giriş Videoları arasından olası kazananları seçme hakkını saklı tutar. Gönderilen videolar veya teknik sorunlar, bilgisayar sistemleri, sunucular, sağlayıcılar, donanım/yazılım arızaları, kayıp veya kullanılamayan ağ bağlantıları ya da başarısız olan, eksik, karmaşık veya gecikmiş bilgisayar iletimi ya da bunların herhangi bir kombinasyonu için Muaf Taraflar Gönderimi Yapılan herhangi bir Videonun üçüncü taraflarca yetkisiz kullanımından sorumlu değildir. UYARI: WEB SİTESİNE KASITLI OLARAK ZARAR VERME VEYA YARIŞMANIN YASAL VE MEŞRU FAALİYETİNİ ZEDELEME GİRİŞİMLERİ, CEZAİ YASALARIN İHLALİ NİTELİĞİNDE OLABİLİR VE BU GİRİŞİMLERDE BULUNULMASI DURUMUNDA SPONSOR SÖZ KONUSU BİREYDEN YASALARIN İZİN VERDİĞİ ÖLÇÜDE ZARARLARI (AVUKATLIK ÜCRETLERİ DAHİL) TELAFİ ETME VE DİĞER YASAL YOLLARA (CEZAİ KOVUŞTURMA DAHİL) BAŞVURMA HAKKINI SAKLI TUTAR.

11. Uygulanacak Hukuk ve Anlaşmazlıkların Çözümü

İşbu Resmi Kurallar, Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına tabi olacak ve bu kanunlara göre yorumlanacaktır. Kanunların izin verdiği ölçüde bu Yarışma’ya katılmanın bir koşulu olarak katılımcı bu Yarışma ve/veya verilen ödüller ile bağlantılı olarak ortaya çıkan tüm ihtilafın çözümünde İstanbul Merkez (Çağlayan) Mahkeme ve İcra Daireleri’nin münhasıran yetkili olacağını kabul eder.

12. Verilerin Kullanımı

Sponsor, katılımcılarla ilgili kişisel bilgileri gizlilik ilkesi doğrultusunda çevrimiçi olarak toplayacaktır.Katılımcı Yarışma süresince sağlanan kişisel bilgilerin kaydedileceğini, bu amaçla L’Oréal Türkiye bünyesinde bulunan yetkili veri işleme birimine gönderileceğini, işlenen verilerin yine L’Oréal Türkiye tarafından saklanacağını ve verilerin sahibinin L’Oréal Türkiye olduğunu bildiğini; aksini belirtmediği sürece katılımcı, bu bilgilerin L’Oréal Türkiye tarafından süresiz olarak her türlü kullanımına, L’Oréal Türkiye tarafından bağlı şirketleri ve üçüncü kişilerle paylaşılmasına muvafakat etmekte, açıkça onaylamakta ve izin vermektedir.

YASAL METİN

Bu kampanya LOREAL TURKİYE KOZMETİK SAN. VE TİC. A. Ş. adına MPİ’nin 02.03.2017 tarih ve 58259698-255.05.02/462-1531 sayılı izni ile Hedef Çekiliş tarafından kapsam dışı olarak düzenlenmiştir.10.03.2017 saat: 12:00 – 02.04.2017 saat: 23:59 tarihleri arasında Türkiye genelinde Kampanya tarihleri arasında Türkiye genelinde http://faceawards.nyxcosmetics.com.tr (ücretsiz) adresinden Loreal Kozmetik San. Ve Tic. A.Ş ‘in NYX Professional makeup markası için düzenlenecek yarışmaya kendi makyaj stillerini uygulamalı anlattıkları videoları yükleyerek ad-soyad, adres, Gsm no bilgilerini girenler arasından Jüri tarafından görünümde yaratıcılık, sunum ve öğretici değer, beceri ve sanatkarlık, Video üretiminin kalitesi kriterlerine göre gerçekleştirilecek katılım değerlendirmesi sonucunda seçilen 20 kişi yarışmanın 1. Bölümüne devam edebilmeleri için katılım hakkı ve NYX Professional Makeup makyaj malzemelerinin olduğu hediye paketi ikramiyesi verilecektir. 1. Bölümde yarışmacılardan; Jüri tarafından web sayfası üzerinde paylaşılacak olan makyaj temasına uygun olarak hazırladıkları videoları siteye yüklemeleri istenecektir. Yapılacak değerlendirme sonucunda 10 kişi yarışmanın 2. Bölümüne devam edebilmeleri için katılım hakkı ve NYX Professional Makeup makyaj malzemelerinin olduğu hediye paketi ikramiyesi verilecektir. 2.Bölümde yarışmacılardan; seçilen 10 kişiden Jüri tarafından web sayfası üzerinde paylaşılacak olan makyaj temasına uygun olarak hazırladıkları videoları siteye yüklemeleri istenecektir. Yapılacak değerlendirme sonucunda 5 kişi yarışmanın final bölümüne devam edebilmeleri için katılım hakkı ve NYX Professional Makeup makyaj malzemelerinin olduğu hediye paketi ikramiyesi verilecektir. Final Bölümünde; seçilen 5 kişiden Jüri tarafından web sayfası üzerinde paylaşılacak olan makyaj temasına uygun olarak hazırladıkları videoları siteye yüklemeleri istenecektir. Yapılacak değerlendirme sonucunda 1 kişi ‘Turkish Beauty Vlogger 2017’ unvanını alacak ve Los Angeles’ta düzenlenecek Amerika Face Awards yarışmasına konuk izleyici olarak katılıp bir hafta boyunca tüm seyahat masrafları karşılanacaktır. Yarışmaya katılım ücretsiz olup herhangi bir ticari amaç bulunmamaktadır. Loreal Türkiye Kozmetik San. Ve Tic. A.Ş, bağlı kuruluşları, yan kuruluşları ve reklam ve promosyon ajanslarının çalışanları ve 18 yaşından küçükler kampanyaya katılamaz, katılmış ve kazanmış olsalar dahi ikramiyeleri verilemez. FACE AWARDS TÜRKİYE Makyaj Yarışması (“Yarışma”) yalnızca yasal olarak Türkiye'de ikamet edenlere açıktır. Web sitesine yüklenecek video içeriklerinde başka her hangi bir markanın logosu bulunamaz. Yarışmaya katılmak için videoların youtube hesabı üzerinden yüklenmesi ücretsizdir. Seyahat ikramiyesi talihliden başkası tarafından kullanılamaz, devredilemez ve nakde çevrilemez. Seyahat ikramiyesi İstanbul’da başlayıp İstanbul’da biter. İstanbul’a kadar olan ulaşım vize+ pasaport işlemleri ve masrafları, yurtdışı çıkış harcı ve şahsi harcamalar talihliye aittir. Katılımda sunulan kimlik ve adres bilgilerinin doğruluğu, yeterliliği ve ispatı katılımcının sorumluluğundadır. Eksik ve ya yanlış bilgi veren katılımcılar yarışmaya katılamaz. İkramiyeye konu olan eşya ve /veya hizmetin bedeli içinde bulunan KDV+ÖTV gibi vergiler dışındaki vergi ve diğer yasal yükümlülükler talihliler tarafından ödenir.

Back to top